З початком опалювального сезону в тернополян виникає ряд запитань пов’язаних з теплопостачанням: куди звертатись, коли холодні батареї, в квартирі холодно, хто повинен і як провести перевірку щодо надання послуг?
Коли в квартирі не зовсім тепло або взагалі холодно, тоді власник квартири повинен повідомити про даний факт теплопостачальне підприємство по телефону або написати заяву. Адреси та номера телефонів вказані в договорі про надання послуги, – коментує головний інженер КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” Віталій Грубенюк
– Також звертаю Вашу увагу на те, що необхідно повідомити про ситуацію що виникла експлуатаційне підприємство чи ОСББ, тому що, причина відсутності тепла можлива через несправність внутрішньо-будинкової системи опалення, за справність якої несуть відповідальність дані підприємства. Нагадую, що згідно законодавства, теплопостачальне підприємство обслуговує траси централізованого теплопостачання до житлових будинків.
Після отримання та реєстрації заяви, повідомлення, у встановлений договором термін представник теплопостачального підприємства проводить встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг, встановлює точний час та дату відсутності тепла, – пояснює Віталій Грубенюк.
У разі незгоди з результатами перевірки надання послуг призначається час і дата повторної перевірки, для проведення якої запрошується представники об’єднання споживачів, теплопостачального підприємства та споживач. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником теплопостачального підприємства, представником об’єднання споживачів.
За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем та представником теплопостачального підприємства. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та теплопостачального підприємства.
Акт-претензія реєструється у журналі реєстрації актів-претензій. Теплопостачальне підприємство зобов’язане розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови, наголошує Віталій Грубенюк.
Немає коментарів:
Дописати коментар