Незважаючи на несприятливі умови карантину, КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» продовжує постачати у домівки тернополян тепло та гарячу воду.
Наше підприємство має безперервний виробничий технологічний процес. На сьогодні усі підрозділи працюють у штатному режимі. У нинішній епідеміологічній обстановці ми не можемо допустити ніяких збоїв. Але на забезпечення усіх процесів з підготовки теплоносія та гарячої води, ремонту мереж та обслуговування обладнання потрібні кошти, єдиним джерелом яких є платежі населення за комунальні послуги.
Тому, якщо підприємство не отримуватиме грошей, які зазвичай тернополяни щомісяця сплачують, нам буде вкрай складно надавати якісні та вчасні послуги з теплопостачання та постачання гарячої води, які завжди - і особливо в умовах нинішньої ситуації - є необхідними для комфорту усіх мешканців міста.
Для того, аби оплатити послуги, не потрібно виходити з дому та наражати себе на небезпеку! Це можна зробити дистанційно в «Особистому кабінеті» на сайті КП «Тернопільміськтеплокомуненерго» через онлайн-систему «Приват24».
Закликаємо вас у цій нелегкій ситуації бути відповідальними, адже від вашого платежу залежить безперебійна робота підприємства.
Нагадуємо Вам, що отримати інформацію про стан розрахунків та подати показники лічильників Ви можете дистанційно за телефонами:
(050)710-15-78 (095) - 7101578 (066) - 3401579
через особистий кабінеті на сайті підприємства https://teplo.te.ua/,
через обрані Вами сайти, що приймають платежі, або відділення банків та Укрпошти, де проводите оплату.
З питань обслуговування лічильників телефонуйте: (0352) 25-14-41
Звертайтесь до нас через електронну пошту zvern.kptmtke@ukr.net
Немає коментарів:
Дописати коментар